Jóga tiszta forrásból

 

 

Belvárosi jógatermünkben hétfőtől vasárnapig választhatsz változatos óratípusaink közül. A terem autentikus jóga hangulatú, áraink barátságosak. Ha ezek fontosak számodra, akkor gyere és tapasztald meg a NitaYoga érzést, amiben több száz vendégünk részesül, mikor velünk gyakorol. Óráink eltérő nehézségűek, így kezdőként és haladóként egyaránt élvezheted a jóga kedvező hatását. 5 típusú hatha óránk mellett gerincjóga, női jóga, ashtanga, vinyásza flow, yin jóga, kismama jóga órákkal találkozhatsz az órarendünkben.

Aktuális programok, események

Gyakorlóink mondták a jógáról

„élményt nyújt fizikai és mentális szinten”
„kiegyensúlyozott vagyok tőle”
„a személyiségem is fejlődik”
„jobban tűröm a nehézségeket”
„szeretem ezt a mozgásformát, mert kíméli az ízületeket”
„testem egyszerre lett erős és rugalmas”

Mi fán terem a jóga?

Jóga mostanában egy divatos mozgásforma, de milyen is egy jógaóra? Jóga egy testet lelket feltöltő csoportos óra. Komoly munka zajlik testi és mentális szinten egyaránt. Egész óra ideje alatt kellemes zenére a jógamatracodon gyakorlod azokat a testtartásokat, amiket a jógaoktató bemutat.

Részletek

Első jógaórám előtt...

Jóga más műfaj, mint, amiket eddig próbáltál. Ezért összeszedtünk Neked néhány tanácsot, hogy kellemes élmény legyen a gyakorlás.

Be kell jelentkezni? igen, javasoljuk, hogy jelentkezz be órára. Óriási teremben gyakorlunk, de vannak népszerű időszakok, és helyed csak bejelentkezéssel tudjuk biztosítani. Ha az óra elmarad, előtte 2 órával e-mailben kapsz értesítést! Reggeli órák előtt mindenképp ellenőrizd, mielőtt elindulsz.

Mikor érkezz: nincs egész napos nyitva tartásunk, a terem jógaóra előtt kb. 30 perccel nyit. Jó, ha órakezdés előtt 10-15 perccel megérkezel, hogy rá tudj hangolódni a gyakorlásra és kiválaszd a neked tetsző helyet a teremben.

Étkezés időzítése: evés után és éhesen is kellemetlen jógázni, azt javasoljuk 2 órával előtte már ne egyél. A folyadékfogyasztásról se feledkezz meg! Próbálj egész nap folyamán megfelelő mennyiségű vizet fogyasztani, ez hozzájárul a könnyedebb gyakorláshoz, és jót tesz az egész testednek, elmédnek.

Eszközök: jógamatracot, takarót a relaxációhoz, és minden más jógaeszközt mi biztosítunk, de gyakorolhatsz saját matracodon is, és érdemes egy törölközőt is magaddal hozni. Jó, ha van víz nálad, de a helyszínen is tudsz frissítőt vásárolni.

Öltözéked: kényelmes ruhát érdemes viselned, ami nem akadályoz a mozgásban, a fordított testhelyzetekben kellemetlen lehet, ha a pólód az arcodba esik. Általában mezítláb jógázunk, de a zokni levétele nem kötelező, viszont érdemes kipróbálni, hogy el tudd dönteni, melyik ideálisabb számodra.

Ne aggódj értékeidért: az öltözőkben zárható szekrényekben biztonságban tudhatod pénztárcád, mobilod, kisebb értéktárgyaid.

Zuhanyzási lehetőség: tágas fürdőszoba áll rendelkezésedre, ha zuhanyoznál óra után.

Online bejelentkezés

Itt azonnal eléred órarendünket, ahol be tudsz jelentkezni kedvenc órádra.

Bejelentkezés

Oktatóink

Angyal Anita
vinyasa flow, hatha jóga, astanga jóga oktatónk
Piros Kata
hatha, astanga jóga oktatónk
Smid Erika Violetta
kismama jóga flow, baba-mama jóga oktatónk
Pósa Fati
hatha jóga oktatónk
Kiss Zoltán Nitai
vezető jógaoktatónk, hatha jóga oktatói tanfolyam szakmai vezetője
Laposa Odett
vinyasa flow, hatha jóga, astanga jóga, yin jóga oktatónk
Tamaskó Anett
hatha jóga, astanga jóga, női jóga oktatónk, ájurvédikus és gerinc jógaterapeuta