Jóga tiszta forrásból

Manapság számtalan jógateremmel találkozhatsz, ha ezt a mozgásformát szemelted ki Magadnak. Egy átlagos jógateremben többnyire különböző szemléletű oktatókkal találkozhatsz. Nálunk a NitaYoga Központban ez másképp van. Minden oktatónk Kiss Zoltán Nitai képzését végezte. Lelki avatást kapott vezető jógaoktatónk 15 éves kora óta gyakorolja a jóga különféle formáit. 4,5 évet tanult Indiában különböző helyeken, hatha jógamester képesítését is az indiai jógaegyetemen, Delhiben szerezte.

A jógának sok folyamata létezik, de mindegyikben közös, hogy a filozófia ismerete nélkül csak részeredményt érhetünk el. A teljes eredményhez a mozgás és a filozófia is szükséges. A NitaYoga Központ vendégei épp ezért ebben a szellemben képződött hiteles jógaoktatókkal gyakorolhatnak.

Aktuális programok, események

Gyakorlóink mondták a jógáról

„élményt nyújt fizikai és mentális szinten”
„kiegyensúlyozott vagyok tőle”
„a személyiségem is fejlődik”
„jobban tűröm a nehézségeket”
„szeretem ezt a mozgásformát, mert kíméli az ízületeket”
„testem egyszerre lett erős és rugalmas”

Mi fán terem a jóga?

Jóga mostanában egy divatos mozgásforma, de milyen is egy jógaóra? Jóga egy testet lelket feltöltő csoportos óra. Komoly munka zajlik testi és mentális szinten egyaránt. Egész óra ideje alatt kellemes zenére a jógamatracodon gyakorlod azokat a testtartásokat, amiket a jógaoktató bemutat.

Részletek

Első jógaórám előtt...

Jóga más műfaj, mint, amiket eddig próbáltál. Ezért összeszedtünk Neked néhány tanácsot, hogy kellemes élmény legyen a gyakorlás.

Be kell jelentkezni? igen, javasoljuk, hogy jelentkezz be órára. Óriási teremben gyakorlunk, de vannak népszerű időszakok, és helyed csak bejelentkezéssel tudjuk biztosítani. Ha az óra elmarad, előtte 2 órával e-mailben kapsz értesítést! Reggeli órák előtt mindenképp ellenőrizd, mielőtt elindulsz.

Mikor érkezz: nincs egész napos nyitva tartásunk, a terem jógaóra előtt kb. 30 perccel nyit. Jó, ha órakezdés előtt 10-15 perccel megérkezel, hogy rá tudj hangolódni a gyakorlásra és kiválaszd a neked tetsző helyet a teremben.

Étkezés időzítése: evés után és éhesen is kellemetlen jógázni, azt javasoljuk 2 órával előtte már ne egyél. A folyadékfogyasztásról se feledkezz meg! Próbálj egész nap folyamán megfelelő mennyiségű vizet fogyasztani, ez hozzájárul a könnyedebb gyakorláshoz, és jót tesz az egész testednek, elmédnek.

Eszközök: jógamatracot, takarót a relaxációhoz, és minden más jógaeszközt mi biztosítunk, de gyakorolhatsz saját matracodon is, és érdemes egy törölközőt is magaddal hozni. Jó, ha van víz nálad, de a helyszínen is tudsz frissítőt vásárolni.

Öltözéked: kényelmes ruhát érdemes viselned, ami nem akadályoz a mozgásban, a fordított testhelyzetekben kellemetlen lehet, ha a pólód az arcodba esik. Általában mezítláb jógázunk, de a zokni levétele nem kötelező, viszont érdemes kipróbálni, hogy el tudd dönteni, melyik ideálisabb számodra.

Ne aggódj értékeidért: az öltözőkben zárható szekrényekben biztonságban tudhatod pénztárcád, mobilod, kisebb értéktárgyaid.

Zuhanyzási lehetőség: tágas fürdőszoba áll rendelkezésedre, ha zuhanyoznál óra után.

Online bejelentkezés

Itt azonnal eléred órarendünket, ahol be tudsz jelentkezni kedvenc órádra.

Bejelentkezés

Oktatóink

Kiss Zoltán Nitai
vezető jógaoktatónk, hatha jóga oktatói tanfolyam szakmai vezetője
Laposa Odett
vinyasa flow, hatha jóga, astanga jóga, yin jóga oktatónk
Tamaskó Anett
hatha jóga, astanga jóga, női jóga oktatónk, ájurvédikus és gerinc jógaterapeuta
Kántor Tomi
dinamikus jóga, csemete jóga oktatónk
Angyal Anita
vinyasa flow, hatha jóga, astanga jóga oktatónk
Piros Kata
hatha, astanga jóga oktatónk
Smid Erika Violetta
kismama jóga flow, baba-mama jóga oktatónk
Pósa Fati
hatha jóga oktatónk